ANTRENORUL

In timpul celui mai prost sezon din ultimii 15 ani, suporterii dinamovisti si-au intors fata spre echipa si au luat drumul stadionoului National.  N-au facut-o pentru jucatori, pentru locul din clasament, pentru trofee, fiindca acestea nu existau.  Au facut-o fiindca pentru ca au simtit vantul schimbarii. 

PRADUITORII
Dupa ce ani la randul clubul a fost praduit de Borcea, Netoiu, Turcu si fratii Becali, cu complicitatea suverana a lui Nicolae Badea si tacerea sinonima cu tradarea a lui Cornel Dinu,  dl. Negoita a venit si ne-a promis un club profesionist, demn de istoria lui Dinamo de care suporterii sa fie mandrii.

Ani la randul ne-au fost prezentate diferite proiecte de infrastructura stadionului, de organizare la bursa, de cresterea copiilor si juniorilor, de promovare si apreciere a glorilor dinamoviste, fara care ele sa fie materializate in realitate.  Suporterul dinamovist intr-un final si-a pierdut rabdarea si speranta si a taxat situatia prin absenta de la stadion, desi dupa cum recent spunea Mircea Lucescu : la inceputul anilor 1990 Dinamo depasise Steaua la numarul de suporteri.

SALVAREA A VENIT DE LA NEGOITA
Domnul Negoita s-a imbarcat la un drum greu.   Sa fi singur actionar la Dinamo, dupa ce alti 7 feti frumosi ti-a lasat clubul aproape de faliment, plin de datorii, cu un lot de jucatori mai obijnuit cu blaturile si pariurile decat meciurile in care tricourile sa fie ude de sudoare nu e lucru usor.

Totusi dl. Negoita a scos banul din buzunar,  s-a pus la jug si a scos pentru moment clubul din zona falimentului.  Mai mult  prin vocea lui Anghelache ni s-a promis, un model occidental gen Ajax, cu o scoala de fotal Dinamo purternica si productiva, care-n 2-3 ani  va produce o echipa precum am avut in anul 1990 cand Mircea Lucescu ne ducea intr-o semifinala de cupa europeana si castiga eventul.

Dl. Negoita a inceput curatenia la club, lucru pe care noi suporterill o asteptam de multa vreme.  Daca mai adaugam si faptul ca dl. Negoita a avut initiativele salutare de a atrage suporterii la stadion si a promova clubul prin scoli pentru a crea o noua generatie de dinamovisti care pe viitor sa fie suporteri ai lui Dinamo, nu putem decat sa ne scoatem palaria in fata domniei sale.

PE CINE NE BAZAM?
Acum stim ca dl. Negoita sa bazeaza pe cunostiintele si relatiile dl. Anghelache si pe bunele relatii cu Mircea Lucescu.  Din pacate Mircea este departe de Dinamo si nici macar reprezentatul sau, Razvan  la care dnii Negoita si Anghelache sperau nu este disponibil pana la anul.

Ce facem pana la anul? Mircea Lucescu ne oferea solutia: Dinamo are nevoie de oameni priceputi in conducere, de un antrenor tanar precum Reghekampf.

JUCATORI IEFTINI DA, ANTRENOR BA !
Intelegem ca dl. Negoita a facut un efort financiar deosebit sa scoata clubul din faliment si sa primeasca liicenta.  Intelegem si ca performanta nu se poate construi peste noapte. Si lui Mircea Lucescu i-au trebuit ani ca faca o echipa redutabila, ani in care a schimbat generatii de jucatori, in care a triat multi alti tineri, avand o spate un minister foarte puternic care putea transfera crema fotbalului romanesc. Intelegem ca este nevoie de timp, munca si pricepere si investitii. 

Intelegem si aspectul ca e corect sa aduci jucatori tineri si dornici de peformanta pe care sa-i platesti in functie de rezultate si munca lor. Ceea ce nu intelegem este de ce Dinamo ar putea fi data pe mana unui antrenor care n-a demonstrat pana acum nimic?

TIBOR SELYMES?
Tibor Selymes este de-al nostru dinamovist. Este un baiat simpatic pe care-l stimam. Dar sa ne fie cu iertare, el chiar nu are experienta intr-o reconstructie de echipa, nici rezultate si nici personalitatea necesara.  Pai Mircea Lucescu cand a facut echipa acea mare, si pe vremea cand dl. Anghelache era presedinte la Dinamo, facuse o echipa la Corvinul ( pe schelutul careia s-a bazat si Dinamo) si era meserias in materie, avand dorinta de perfectiune si autodepasire.  Din pacate noi nu vedem aceealeasi calitati in Tibi. 

Iata mai jos traseul de antrenor a lui Tibi de pana acum :

Echipa
Nat
De la

La
Statistica

M
V

E
I
GM
GP
Victorii %

Sopron
Hungary
26 July 2005
11 July 2007
60
20
12
28
71
84
33.33

Liberty Salonta
Romania
25 July 2007
23 June 2009
68
27
17
24
74
61
39.71

Sportul Studenţesc
Romania
20 July 2010
12 September 2010
40
22
8
10
75
38
55.00

Astra Ploiesti
Romania
12 September 2010
31 July 2011
30
10
11
9
29
23
33.33

FCM Targu Mures
Romania
15 October 2011
30 October 2011
3
0
1
2
2
7
0.00

Astra Ploiesti
Romania
4 November 2011
16 December 2011
6
1
3
2
2
4
16.67

Dinamo II Bucuresti
Romania
2 April 2013
 
8
1
1
6
6
19
12.50

Total
215
81
53
81
259
236
37.67

Dupa cum se vede, Tibor n-a prea progresat in cariera sa de antrenor.  Spre deosebire de el, modelul de anternor pe care Mircea Lucescu ni-l sugera, Laurentiu Reghecampf a avut urmatorul traseu, care evidentiaza un trend asscendent in fiecare an:

Echipa
De la

La
Statistica

M
V
E
I
GM
GP
Victorii%

Gloria Bistrita
3 June 2010
23 October 2010
12
2
4
6
13
19
16.67

Universitatea Craiova
4 April 2011
1 May 2011
5
1
1
3
3
8
20.00

Snagov
27 June 2011
18 December 2011
15
6
6
3
26
18
40.00

Concordia Chiajna
18 December 2011
20 May 2012
16
11
1
4
30
20
68.75

Steaua Bucuresti
21 May 2012
present
34
24
7
3
74
29
70.59

Total
82
44
19
19
146
94
53.66

AVEM NEVOIE DE ANTRENOR SI PREPARATOR FIZIC PRICEPUTI
Si atunci ne intrebam, de ce dl. Negoita ar lasa clubul pe mana lui Tibor Selymesi? Chiar nu gasim pe cineva care sa poata sa faca reconstructia la Dinamo cu adevart? 
Ar fi pacat de investia dl. Negoita, de intentiile sale bune si de capitalul de simpatie din partea suporterilor care s-ar putea evopora peste noapte, daca cel pus sa conduca Dinamo spre un club performanta este angajat doar ca este ieftin.  La antrenor, preparator fizic nu avem voie sa ne zgarcim la bani.  Orice jucator tanar promitator daca nu este antrenat profesionist nu va progresa.  Ar fi pacat ca Dinamo sa mai piarda un an pe o gresala de acest fel. Oare domnul Negoita nu s-a fript cu Talnar?

Suporterii dinamovisti au salut efortul si demersurile dl. Negoita de pana acum (chiar in lipsa performantei sportive) prin prezenta la stadion.  Suporterii pot ajuta si mai mult decat atat.  E nevoie de dialog si pricepere.  Noi ne-am saturat de proiecte . Vrem performanta si profesionalism. AICI ESTE DINAMO BUCURESTI!

Hai Dinamo!

In Articole. Adauga semn de carte.

Lasă un răspuns

1 6 7 8
  1. cainele_bosquito :

    La cat e de slab nivelul campionatului, mare e mirarea daca nu vom face o surpriza placuta la anul. sa nu uitam totusi ca anul asta am fost la un pas sa terminampe locurile 2-3 ,pentru un an cu criza,cu 4 antrenori schimbati,cu manageri si finantatori schimbati ,daca nu remizam cu u cluj si ceahlaul,altfel stateau lucrurile. Pe asta mizeaza si securache cu ala, ca la ce hal de campionat e , cu alexe,luchin,matei, mai vine un ibeh,betza ,neacsa, mai stiu eu cine, si cu continuitate si sansa,termini in primele 3. sa nu fim farisei totusi, Chiriches a fost transferat de steaua de la Pandurii ,pandurii care terminau in sezonul ala pe 12 daca nu ma insel.cand chipciu la fel,era luat de la o echipa brasov de locul 10, rusescu luat pe 100.000 ,ultimul jucator luat de la urziceni care nu era dorit de nimeni, si pot continua la infinit cu exemplele. Ideea e ca cu un antrenor bun,si o pregatire buna,continuitate si fara dezbinari, campionatu asta se va putea castiga usor de cine isi doreste

  2. N-Razvan :

    Cand am zis PSG sau City m-am referit strict la numarul de jucatori adusi, nu la calitatea lor, aici e alta discutie.

  3. clod :

    luka

    Cu Danciulescu se poate merge pana acolo sa ii dea salariul pe un an si sa il dea afara!

    E jenant cum se agata Danciulescu de Dinamo.

    Daca o sa fie pe banca o sa creeze mereu presiune, o sa aiba iarasi mutra aia de om nedreptatit si o sa fie indiscutabil sustinut de presa ovina, care o sa amplifice scandalul. Danciulescu sau Munteanu cu aerele lor de senatori de drept sunt o presiune pentru orice antrenor.

    Afara si cu asta basta.

    In fapt reforma la Dinamo trebuia sa inceapa cu ei.

    Primii trebuiau sa fie la disponibilizari.

    Ca sa nu mai zic ca ocupa locul unuia tanar, care poate fi vandut.

    Negoita trebuie sa beleasca bine ochii la problema cu astia doi tartori.

  4. the_lord :

    Mache si cu Lache ne tot spun ca eeeeste timp. Ca or sa puna si antrenor, ca or sa aduca si fotbalisti, ca nu ne grabim, analizam, gandim, puula mea. Dar sezonul asta ce-ai facut ma bivole? N-ai analizat? Cum adica l-au sunat 30 de fotbalisti pe Lache sa vina la Dinamo? Pai ce, Lache e antrenor? De unde pisda mamii lui stie asta cand un fotbalist tanar poate sau nu progresa? Cine l-a sunat? Asanovici si vaca lui reghe? Mai cine? Boutadjine rezerva lui Matulevicius (!!! ).

    Pai adu ba boule antrenor ca sa iti spuna si el ce fotbalisti doreste, nu-i mai lua sa fie la numar, sau nu mai astepta sa ti-i ia taranu vasluian. Pune mana in poola mea si baga bani, ca nu esti la Iasi sau la vreo nou promovata. Vrei tineri? Hai ca-ti zic eu. Alibec 22, Chitu 22, Grozav 23, Guilherme 23, Kanon 19, Serediuc 20, Bokila 24, Romario 24, Radut 23.

    Astia sunt tineri de valoare. Dar stai, am uitat, aem un “proiect sanatos”. Asa zicea si badea!

  5. chirurgul :

    @clod

    Ai dreptate si cand vorbesti de presiune dar si de faptul ca o echipa intinerita va fi totusi sustinuta, asta cred si eu.

    Timisoara (daca as fi f rau as spune AEK Bragadiru), lua bataie cu 8-1 in fata stelei si 40000 de timioreni cantau pana la sfarsit. Eu cred ca putem gasi spiritul asta, de fapt il avem, ca suntem la fel de fanatici, daca nu chiar mai fanatici. E clar ca nu ne va parea bine sa fim pe 8 si sa fim ciuca batailor, dar daca joci cu pusti de 21 de ani care-si dau sufletul pe teren, o sa rabdam mai bine decat cu danciulescu si grigore.

    @hector

    Lucescu zicea ca in primii ani la Dinamo, ca tanar antrenor, ajungea pe Postavaru inaintea jucatorilor. Avea entuziasm, vroia sa mute muntii, a si reusit de altfel. Avea si creier, e clar. Insa un antrenor tanar poate fi benefic macar si prin energia pe care o degaja. Sa vedem.

  6. caine-rosu :

    the lord, toate bune si frumoase. Da, jucatorii pe care i-ai enumerat sunt buni si tineri. Problema e ca sunt in vizorul tuturor jucatorii aia. Chiar crezi ca la modelul de investitii gandit de noua conducere Dinamo isi va permite sa intre intr-o licitatie deschisa cu Vaslui sau CFR? Eu nu cred. Si chiar daca ar face-o, hai sa ne gandim cat ne-ar costa un Bokila de ex. (suma de transfer si salariu).

    Sunt niste cheltuieli pe care in momentul asta Dinamo nu si le poate permite. Cum credeti ca s-au acumulat datoriile mai vechi? Pai pe genul asta de licitatii deschise si sume astronomice platite pt jucatori care nu valorau nici macar jumatate din pretul platit.

    Nu cred ca achizitiilr de tip licitatie sunt cele mai sanatoase pt fotbalul nostru. Drept dovada jumate din cluburi sunt in faliment.

    Il mai auzeam si pe desteptul ala de la Petrolul azi cum explica modelul de finantare la Ploiesti. Bani publici care trec prin asociatii non-profit. Te doare c

  7. hector :

    @chirurgul

    Ehehe, prietene, nea Mircea avea la activ calificarea la Euro'84, pe vremurile alea. Era versat, un antrenor-manager adevãrat. Se bãtea cu oile pentru cei mai buni fotbaliºti din þarã (n-am sã uit cum i-am mooit cu Sabãu ºi Timofte).

    N-ai acuma pe meleagurile noastre unul de teapa lui, de 35-40 de ani, cât avea p'atunci.ªi adu-þi aminte, cã momentul maxim a fost cam dupã 4-5 ani când puteam câºtiga o cupã europeanã. Despre ce vorbim ? Cã Anghelache vrea în 3 ani aºa ceva ? Io tot nu-mi explic cum de-a avut curajul sã afirme acest lucru, care pentru mine este un perpetuum mobile de speþa “n”. Adicã, imposibil. Mai uºor cu vrãjeala, bãi neG0iþã ºi Anghelache. Am fost fraieriþi destul.

  8. clod :

    Pana la urma de ce nu il aduce pe Grigoras daca tot e liber de contract?

    Grigoras e agreat de majoritatea suporterilor, chiar imi aduc aminte ca galeria a insistat pentru el.

    Grigoras a demonstrat ca e un antrenor bun, a format multi jucatori si are experienta.

    Cred ca nu ar cere asa multi bani, pentru ca Dinamo ar fi o sansa si pentru el, pentru ca nu a mai antrenat o echipa mare.

    In plus si el ar avea rabdare si ar accepta ideea reconstructiei treptate a echipei.

    Unul ca Rednic nu isi permitea asa ceva. Rednic vroia transferuri si rezultate imediate.

    Hai bai Negoita! Grigoras antrenor si gata!

  9. caine-rosu :

    *Te doare capul cat de senin explica el cum trec banii de la primarie la jucatori printr-o asociatie non-profit controlata in totalitate de clica lui. Unde mai pui ca asa-zisul patron Walter e doar un amarat de sponsor. El n-a fost niciodata in actionariatul Petrolului.

    Asta da exemplu de succes. Asocieri de Dambovita, ca in anii 90

  10. Sioux :

    S-a mai trezit lumea…Asta e bine. Sa aveti aceeasi atitudine si cu venitul pe STADION.

  11. caine-rosu :

    Clod, si eu cred ca Grigoras e solutia potrivita. Se descurca cel mai bine in situatii de reconstructie. Are ochi la jucatori si stie sa-i motiveze.

    Cred ca ar fi sansa lui sa reuseasca ceva cu o echipa din Bucuresti. Sper sa fie inspirati si sa-l convinga sa vina.

  12. the_lord :

    Iara zic, belitii astia de “presari ne copiaza, 100% . Ce ziceam eu, in parte, zice si Lipovan, o oaie spurcata dealtfel:

    “Practica e însã ceva mai problematicã. Noul acþionar majoritar a ales, sau a fost obligat sã aleagã, un preºedinte demn cel mult de o plenarã a PCR. Apoi, anunþã transferuri pe bandã rulantã care însã nu prea se fac. Negociazã cu jde antrenori, dar nu izbuteºte sã semneze cu unul. ªi dacã reuºeºte transferuri, pe ce bazã le face? Fotbalistic vorbind noul proiect e gândit de Anghelache? Aº fi vãzut un antrenor în centrul atenþiei pentru reconstrucþia unui lot, nu un profesor-universitar-doct or-scriitor, cu tot respectul pentru nenumãrate sale titluri. Academice. Aici scârþâie proiectul, nu la plafonul salarial.”

    caine-rosu,

    Tati, el trebuie sa constientizeze ca, asa cum zice incultul nostru amic georgel, AICI E DINAMO!. Nu merge cu alde Tibi, Boutadjin sau 2000 pe luna pentru ca are 18 ani. Da la aia da-le atat, dar, mai ia

  13. Sioux :

    Negoita moare sa imi spuna ca sunt salarii si la steaua de 3000 de euro…Ba, desi nu e asa, ce te fute pe tine grija ce fac aia??? Pe tine tre sa te futa grija cum sa fii si tu campion. Baga tu bani cat a bagat ciobanul ala nenorocit si pe urma sa vorbesti tu de management. Baga cat Paszkany, castiga titluri si pe urma vorbesti. Atata vorbeste asta zi de zi, pe stomacul gol, de m-a omorat. Repet, TACI SI FA! Si APOI DESCHIDE GURA si iti dai cu parerea…

  14. clod :

    caine-rosu

    Pandurii sunt creatia lui Grigoras. A format fotbalisti de top ca Maxim, Chiriches, Nistor, etc.

    De ex. l-a resuscitat pe Radut si in asta se vede valoarea unui antrenor.

    La Dinamo ar avea tineri de perspectiva sa ii formeze si lanseze: Filip, Buia, Roman, Andrei Radu, Dobrosavlevici. In plus are ochi si cred ca ar aduce si altii.

    Vanzarea tinerilor ar aduce milioane de euro si ar acoperi cu mult salariul antrenorului.

    Trebuie sa fii chior sa nu vezi lucrurile asa si sa te cramponezi de cateva mii de euro.

  15. clod :

    Negoita moare sa imi spuna ca sunt salarii si la steaua de 3000 de euro…Ba, desi nu e asa, ce te fute pe tine grija ce fac aia??? Pe tine tre sa te futa grija cum sa fii si tu campion. Baga tu bani cat a bagat ciobanul ala nenorocit si pe urma sa vorbesti tu de management. Baga cat Paszkany, castiga titluri si pe urma vorbesti. Atata vorbeste asta zi de zi, pe stomacul gol, de m-a omorat. Repet, TACI SI FA! Si APOI DESCHIDE GURA si iti dai cu parerea…

    Sioux (03.06.2013 22:35)

    Buna observatie!

    De la Negoita asteptam investitii si rezultate apoi vorbe si explicatii. E ridicol sa vorbeasca de steaua sau CFR cand aia sunt la ani lumina de noi.

  16. hector :

    Siouxe,

    Vezi cã ai un mesaj pe DM. Tre' sã repet, cã n-ai citit mai sus

  17. Sioux :

    Si noi acum avem pretentia de la un fost spurkat sa inteleaga ca AICI E DINAMO, ce inseamna DINAMO. Omul a spus clar de zeci de ori “am venit sa fac buzines”. E asa greu??? Aici e vorba de BANI, de imagine, de oportunitati pentru alte “buzinesuri”. Il doare pe el in pWULAl de TRADITIA SI ISTORIA NOASTRA!

  18. the_lord :

    mai ia si altii mai buni, si da-le salariu ok, voiam sa zic, ca nu vine nici dracu pe banii aia. Si care sa fie cat de cat ok, ma refer.

    Apoi, ni se tot spune, ca vezi doamne, nu mai facem perecum vechea conducere sa vorbim fara fond, dar el numai asta face. Vorbeste de proiecte, da afara, “o sa vedeti”, caca maca.

    Uite cum se “tace si se face”. Unguru Bulan a citit presa, a aflat ca e Rednic liber, si si-a zis. Ma, vreau campionatu, la anu! Pe cine sa iau? Pai pe cel mai bun. Pai suna-l mai Muri pe Rednic si vezi cat vrea! Tu nu, Selymes, prodanca pooli, Lache, Baloteli 2, bussiness si teatru cu georgel. Hai las-o in plm!

  19. Sioux :

    Am citit. Despre cine mai e vorba?

  20. redmania :

    “In aceaasta seara managerul general al lui Dinamo, Ionut Lupescu, a plecat misterios catre inima Ardealului cu o mina procupata. Sa incerce oare intoarcerea din drum a fostului coleg de echipa ? Inainte de imbarcarea in aeronava cu destinatia Cluj, Ionut a raspuns scurt “Pana va treziti maine noi vom avea un ANTRENOR”. Ca sa-l determine pe Rednic sa i se alature in noul proiect (sic!), Ionut a rezolvat azi transferurile fotbalistilor Bokila(Petrolul)- 1mil euro, Tom Cairney(Hull City)- 200mii, Cl. Keseru 600miii, Torje (imprumut pe 1 an), Kone 400mii. Asta dupa ce saptamana trecuta a fost incheiata cu transferurile lui Yan Sommer (Basel) 1 mil, Bandalovski (TSKA) 300mii, Casemiro 300mii si Ciprian Marica revenit printre ai lui.”

    sursa Mediaflax

  21. Sioux :

    @redmania

    Si..te-ai trezit ud???

  22. hector :

    @sioux

    Iulian, dadi, Demollari ºi mai vedem …poate vine ºi g0iþã, sã-l tragem de limbã . Episodul 2 din ''martirul”

  23. clodius :

    @redmania

    A luat-o razna si Lupescu cu Marica , Bandalovski si ala de la Hull ? Pai cu dintr-astia vrem noi sa reconstruim ? Mai bine mi l-ar aduce pe Sageata si , eventual , chiar si pe betivul de Tamas

  24. ice~pch :

    Ba unii dintre voi sunteti PENIBILI , il comparati pe negoita cu teleaga in ultimele luni , cu afirmatii gen “aceeasi calicie”. Poi ba prieteni repede uita suporterul dinamovist ca baiatul asta a bagat aproape 8 mil de euro doar ca sa salveze clubul de la faliment si voi il comparati cu teleaga , facand-ul la fel de zgarcit . Cine P L M baga 8 mil de euro sa salveze un club in Romania zilele acestea? Cred ca ati uitat ca era sa intram in faliment de pe vremea marilor m u i s t i BABOSA ,acum dupa ce ca oarecum clubul este pe o linie ascendenta , voi vreti salarii de 10mii de euro pe sezon si transferuri de 2 mil de euro pe jucator. De unde atatia bani fratilor intr-un timp asa scurt , mai ganditi si voi naiba

  25. DDD :

    the_lord

    da de ce nu spui tu o propunere de investitor care sa ia clubul asta sa faca intr-o vara macar vreun sahtior, zi tu ca vad ca sunteti asa foarte darnici in privinta finantarii, uite ca “saracu” asta de negoita a fost singuru capabil sa ia clubu de la tristii aia , sa-l salveze, si acum face ce vrea el, vino tu sau altu aduceti pe cineva cu bani si luati voi clubul asta, uite ca in 15 ani el a fost singurul capabil sa ia clubul de la badea si borcea, si acum asta vrea salarii de 2000

  26. ForzzzaDinamo :

    Haideti va rog sa nu avem mentalitatea oilor. Negoita a scapat clubul de la faliment, ne-a scapat de capuse, ce mai vreti vara asta, transferuri de 30 de milioane? E normal ca dupa atatia ani in care Dinamo a fost doar in pierdere, sa incerce sa aduca clubul pe linia de plutire, si e normal sa faca asta platin salarii minime. Eu sunt de acord cu aceasta reconstructie, pe care multi si-o doreau cu Babosa la conducere, dar nu-si permiteau sa spere. Cati nu ziceati ca mai bine bagam copii de 20 de ani, decat sa continuam cu aceeasi mediocrii? Exact asta a zis si Negoita, ca isi propune doar reconstructia echipei pentru sezonul viitor. Decat Musat, Dandea, Tudose, Zmeul, 25, prefer oricand sa-i vad pe Hasanovic, Asanovic, Neacsa si cine o mai veni. Singurul efort financiar pe care as avea pretentia sa-l cer de la Negoita, e sa faca un efort, sa scoata 10k-15k pe luan din buzunar pentru un antrenor capabil ca Grigoras. Cu Selymes ma indoiesc ca se poate face reconstructie.

  27. redmania :

    Timisoara (daca as fi f rau as spune AEK Bragadiru), lua bataie cu 8-1 in fata stelei si 40000 de timioreni cantau pana la sfarsit.

    chirurgul (03.06.2013 22:10)

    ––

    Te-o mintit televizoru'. Io am fost la meci din respect pentru tata care a vrut sa-l vada live si nu mai merge singur la meciuri si mai merg cu el asa cum mergea si el cu mine cand eram mic si plangeam sa ma duca sa vad Dinamo…. eh, la pauza, era deja 0-3 si peste jumatate din cei “40.000″ (care de fapt n-au fost niciodata nici 32.000 cate locuri are stadionul) au plecat. Printre ei am plecat si eu tata ca n-a mai vrut sa vada cum ai lui stau capra cu spurcatii. Si ca noi au plecat peste 50% doar la pauza. Nu mai pun cati spurcati au ramas in stadion sa se bucure de golurile pe banda rulanta ale mieilor de Paste (meciul a fost in Vinerea sau Sambata Mare in 2004).

  28. luka :

    caine,la lucrul asta ma gandeam si eu!grigoras are totusi ceva ani,nu mai e la prima tinerete,are experienta,are calitati,ar cam fi timpul sa preia o echipa cu talie.Ar avea sansa sa revigoreze Dinamo(totusi un brand in Romania),sa-i redea stralucirea!Ar avea sansa sa se faca remarcat si la nivel international daca performantele vor veni.Nu stiu daca va mai avea vreodata oportunitatea de a antrena echipe cu talie.In viata unele sanse apar o singura data si uneori trebuie sa risti putin ca sa castigi!Probabil,salariul oferit nu-i ala pe care l-ar fi vrut,nici conditiile de performanta imediata nu sunt indeplinite,dar ar trebui sa faca si el unele concesii.Daca va reusi,cu siguranta beneficiul material va fi mare.Si va veni si recunoasterea meritelor sale.

  29. hector :

    @redmania

    Dac-ai fost ºi la Poli-Dinamo 0-1 ( Mateuþ, min. 82 ), la care-au fost 50.000 de timiºoreni, îmi retrag toate cuvintele necuviincioase adresate matale.

  30. the_lord :

    DDD,

    nu zice nimeni ca ceea ce a facut el nu e demn de toata lauda. Toti i-am multumit pentru asta, dar toti, inclusiv astia de-l contestam.

    Dar nu de bani e vb. Ca nu ma intreseaza ca e “sarac”. N-am zis asta. Zic doar ca are un arici mai mare ca al lui Copos. Am si zis, nu sunt multi oameni care se mai incumeta sa bage bani in fotbal, dupa atatea su atatea failuri. Dar daca tot ai venit, ca un cal breaz in armura stralucitoare, fa ma plm si ce trebuie! Lasa-ne cu Tibi, ia-l pe Grigoras, Pustai, Rednic! Nu-l vrem pe Messi, dar se poate sa luam si noi un fotbalist pentru care SA SE PLATEASCA CEVA BANI?! Adica sa fie valoros. Ca am vazut cu totii, in 90% din cazuri, liber vine, liber joaca! Nu vrem luna si stelele, ca nu-s bani asa multi, ok. Ma dar sa faci un efort si sa ii dai lui Grigoras un salariu decent poti? Ca daca nu poti, lasa-ne nene dracu!

  31. luka :

    In plus Grigoras e un antrenor excelent cand vine vorba de construit echipe.Da credit tinerilor,ii promoveaza,ii descopera,ii introduce in circuitul fotbalului mare.Ceea ce se vrea acum la Dinamo e exact pe tiparul sau!

  32. redmania :

    ice_pch

    Dar de udne stii tu ca a dat Neghinta 8 mil ? De unde sa dea atatia bani ca el nu poate sa-l semneze nici pe Selimes (putin respect pentru Tibi care e dinamovist si nu s-a dezis niciodata de noi) ? Si nu zic asta in sens peiorativ despre Tibi, o zic pt ca e la noi in curte. Mai stiu eu pe unul care il avea pe Chiriches in birou si l-a lasat sa plece ca n-a gasit 500 euro.Si-l mai avea si pe Chirciu dar l-a dat la oile lui.

    Neghinita o fi plin de bune intentii dar NU ARE BANI pentru Dinamo, NU SE PRICEPE la fotbal, nu are OAMENI PRICEPUTI langa el si NU CONSTRUIESTE nimic cu alti jucatori de la Severin si Sportul, alti Dandea si Tudose.

    Acum pare ca Neghinita vrea sa-si scoata parleala de pe actiuni si sa-si recupereze cele 4-5 milioane sau poate acum face banii de actiuni (n-are nimeni certitudinea ca i-a dat deja). Pare ca si-a luat Porsche dar n-are bani de benzina si nici carnet sa-l conduca.

  33. hector :

    @clodius

    O fi Tamaº beþiv, nu zic nu. Da' e fotbalist. Nu uita cã unii dinamoviºti nu prea servesc apã

  34. clodius :

    @redmania

    Fugi de aici cu ideile astea pana nu vine Goiciunea !

    Si , daca tu intrebi de unde stie respectivul daca Negoita a dat cele 8 milioane , per a contrario , pot sa te intre si eu ; de un'e stii ca nu le-a dat ?

  35. redmania :

    hector

    –-

    La meciul ala a fost doar tata singur, m-a mintit ca nu merge (inca mai spera ca daca nu ma duce sa vad Dinamo nu voi iubi Dinamo). Eu imi amintesc si azi locul unde am ascultat meciul la radio, ce tensiune am avut pana in minutul 83 (atunci a marcat Mateo si nu in 82, eu asa retin)… De la meciul ala i-am facut marcaj la toate meciurile din anii urmatori. Inainte ma lua selectiv pt injectare dar eu aveam in cap numai Mateut si Raducioiu, Sabau si Camataru, Vaiscovici si… Lucescu. Vezi, nu zic nimic de REDNIC care era FOTBALIST fata de ce vedem in anii astia la club.

    Amintirile astea nu mi le ia nimeni si nici sufletul alb-rosu nu mi-l schimba nimic.

    Da-i in cacat pe Bokila, Anghelache, pulemanche…

  36. clodius :

    Hectore , cand scria cineva azi dimineata pe aici ca unii useri parca scriu dupa a 9-a bere , vrusesem sa-i spun ca eu , si poate chiar si tu , mai scriem si dupa 15 beri , dar eram ocupat cu oaresice treburi si nu mai apucai sa scriu

  37. meee_meee :

    NU-L VREM PE Selymes LA DINAMO!

    MUYE TARFEI AMP!

  38. gabienglezrosu :

    PENTRU TOTI USERII CARE VOR TRANSFERURI ADEVARTE

    primul an este de reconstructie cu jucatorii tineri + cei care mai sint in lot

    urmatorul an din cei TINERI care confirma +2,3 transferuri adevarate

    si in al treilea an plombezi gaurile

    asa se procedeaza nu aduci prima data valorile pe care sa-i plafonezi 1,2 ani pina cind faci tu reconstructie

    O singura intrebare si nu o sa va mai deranjez ca sunt scirbit

    LUCESCU a format DINAMO in 1 an ???????

    suntem 23 de mil de antrenori in Romania

  39. hector :

    @redmania

    Sã nu uiþi, Darie, ce þi-a fãcut tatãl tãu !

    Am glumit. Tot la radio , la nea Domozinã am ascultat ºi io meciul. Ce tensiune era la “Fotbal minut cu minut” ! . Stãteai pe unde apucai ºi stãteai cu inima la gurã. Scuze, am greºit cu un minut marcarea golului de cãtre Mateo al nostru. Cã de la asta a plecat, io aºa þin minte c-a fost cea mai mare afluenþã de public pe stadion la voi, la Timiºoara. N-am sã uit, în '90, când erau afiºe de genul “POLI TIMIªOARA – dinamo “, ne scriau cu litere mici, precum nea Nicu.

    @clodius

    Lasã-l în spanac pe “ºtii-tu-cine”, o iau ºi io ca la Harry Poker. ªi-o furã rãu de la mine, dacã vineri, în ziua pastramei hectoriene, nu vãd un antrenor decent. Mã mulþumesc cu Ionel Ganea, ca sã fiu sincer.(nu-i fac reclamã, da' am un feeling)

  40. redmania :

    @clodius

    Daca ai 8 milioane pt actiuni trebuie sa mai ai minim 25-30 milioane ca doar nu crezi ca ar da cineva toti baniipe niste actiuni si gata, nu mai are nimic. Eu care imi doresc sa am puterea sa tin Dinamo n-as cumpara actiunile de toti banii… pai ce cacat fac pe urma ? stau sa fiu injurat, stau sa vad ce oferte vin pe Alexe si Matei ca sa-mi recuperez banii ? Stau 3-4 ani sa cresc tineri de 18-21 ani pe care sa fac alti bani si in timpul asta shtoia sa defileze ? Pai imi bat joc de Dinamo, imi bat joc de mine, mai bine las pe altul sa faca treaba daca are cu ce.

    Poti sa iei tineri dar sa fie cu potential fizic/valoric si nu la gramada de la altii mai sarmani ca tine.

    Dinamo nu are timp de proiecte, de New Dinamo, New NEghinita, Dinamo se pierde astfel, devine un club banal, isi pierde pedigree-ul si poate intra intr-o spirala urata. Deja suntem la al 7 -lea sezon fara titlu, perioada '92-'99 s-a intors si n-am vazut nimic.

  41. clodius :

    @redmania

    Daca ajung luna asta in Timisoara , sper sa-ti faci timp intr-o seara sa bem si noi macar 5 beri ….de fiecare

  42. redmania :

    Bine, nu vreti transferuri pe bani grei ca nu avem… Mah dar Petrolul de unde rahat a gasit jucatoriii aia intr-un an ? Bokila, Alcenat, Guilherme, Mustivar, Hamza , brazilienii ailalti ca nu-i stiu pe toti ca nu ma mai uit ? Au salarii mari ? NU! Deci sunt oameni care cauta jucatori, oameni pe care noi nu-i avem, noi avem unchi din alte timpuri. Acum ai internet si daca vrei sa vezi un jucator sau o echipa dn liga a doua de oriunde in lume o poti face. Dar pt asta iti trebuie PASIONATI si nu unchi.

  43. meee_meee :

    fratele lu' Balotelli o fi ca fratele lu' Dan Spataru?!

  44. alexbanu85 :

    Oare telul nostru este sa construim un Dinamo “februarie 90″ sau un Dinamo “septembrie 90″? Asta nu mi-e clar.

    Daca nu vom avea un antrenor relativ ok si cateva transferuri bunicele, in conditiile in care scapam de ciurucuri, mai veniti la stadion?

  45. hector :

    Tare mult mi-aº dori sã ne-o tragã g0iþã vineri. Da' vãd cã “a avut treabã” azi . Probabil, cautã congelatoare .

  46. darius-white :

    Eu zic ca antrenor va fi Selymes.

    Mai bine era Multescu sau Bonetti.

  47. redmania :

    @gabienglezu

    Pe vremea lui Lucescu puteai sa iei jucatori doar din Romania asa ca daca nu gaseai 4 mijlocasi mai buni decat mijlocul rivalilor intr-un an trebuia sa mai stai, sa “construiesti”.

    Acum nivelul e foarte jos, poti gasi cu putin efort niste no-name-uri ca Bokila care sunt peste mediocrii din Romania. Daca ii iei de afara ii iei mult mai ieftin sau pe nimic, dupa un sezon confirmat in liga 1 sunt deja prea scumpi pt ca sunt putini jucatori de valoare aici si aia sunt supraevaluati. Alexe 5 milioane ? Eu n-as da mai mult de 500 mii pe el, nici banii astia nu cred ca ii merita vreodata.

  48. redmania :

    @clodius

    la 1 iulie plec in concediu, dar pana atunci bem ca nu sunt cu masina

    Cine tine cu stoaiaaa/ Se muta la rahova…. nah ce invat eu de la prosti.ro

  49. g04 :

    pastramel – transportul e asigurat demult la congelatoare – am ajuns acasa de putin timp si am citit si ceva din comentarii

    spre surprinderea mea destui suporteri de aici – cred ca mai mult de jumatate – sunt realisti si au inteles ideea

    Sincer nu ma asteptam – e o surpriza placuta de decenta si civilizatie – sa nu te isterizezi ca un om las si sa intelegi gravitatea situatiei din care ne-a scos Negoita

    Saptamana asta vom avea mai multe raspunsuri si usor usor vom discuta si lucruri concrete ca de zvonuri si intrigi sunt satul

    Azi am zis doua lucruri – ca sunt dragutz si sociabil – nu o sa am idei – ca sa fiu pe placut tuturor

    Si o sa fiu fan Sey – sa mai ia si el injuraturile de la explicatii – ca aici e exact cum zicea cineva mai sus – vine unul infierbantat de prieteni sau presa – spune ce are de zis – nu discuta , nu asculta idei – te contrazice – te injura si pleacea :-)) nu e dragutz ? :-)))

  50. hector :

    g0iþã

    Când eºti mort, nu ºtii cã eºti mort. E greu doar pentru ceilalþi. La fel ºi când eºti prost.

  51. clodius :

    Hectore , comiti o mare nedreptate , GOe e doar imbecilul de serviciu , nu e un prost obscur si ordinar , fara el am fi mai tristi ! Ce ne-am face noi fara rasul lumii ?!

  52. dogville :

    suntem intr-un punct mort. chiar “foarte” mort.

    pai rednic, dupa care suspinau atatia, si-a aratat inca o data caracterul indoielnic. asta ar semna chiar si cu oaia, de i-ar da ciobanul bani multi.

    in locul lui, veneam si antrenam pe bani minimi, dar m-asiguram de un bonus urias in caz de locurile 1-4. el nici n-a discutat de Dinamo, s-a dus direct la bozgor. pai asta e mai rau ca berbecali, schimba 2-3 antrenori pe an, chiar si dupa ce il califica in CL.

    selymes, fata de care nu-mi creasem nici o opinie pana acum, nici buna nici rea, e sclavul manelistei prodance. pai cat de jos sa ajungi sa iti negocieze aia contractul? esti atat de prost incat sa nu poti deschide gura la o negociere de salariu? de acum spun clar, selymes nu e binevenit la noi, pai ce facem, inlocuim sclavia fata de bisnitarii de la Patria cu sclavia la manelista cu cap in forma de matura?

  53. WingsForMyValentine :

    Mi-e imi plac persoanele care spun ca ii sunt recunoscatoare lui Negoita pentru ca a salvat clubul, dar…pa!

    Ma, da' recunoscatori mai suntem, se vede!

    Asa a fost si cu Bonetti, recunoscatori suntem si pentru cupa si supercupa, dar dupa cateva etape, afara si cu el! Asa recunostinta avem in noi…

    E ca si cum ar veni cineva la mine si mi-ar da 1 milion de euro, iar eu ii spun: “Iti sunt recunoscator pentru asta, dar acum ce faci? Nu mai imi dai? A, nu? Atunci du-te-n pusca mea!”

    Inima.In.Doua.Culori a explicat de vreo 2 ori de ce nu a rezistat omul la Iasi, dar tot mai apar unii sa vorbeasca despre asta, asa cum se continua sa se vorbeasca de acele salarii de maxim 2000 de euro.

    Pana la urma cat timp a trecut? O saptamana de cand s-a terminat ultima etapa, aproape 3 luni de cand s-a schimbat conducerea. Asa buni prezicatori sunt pe aici de se stie ca va fi ca in ultimii 20 de ani?

  54. RED75 :

    Stati linistiti, REdnic era inteles dinainte cu ungurul Bulan. Se astepta sa fie demis de la Standard, iar ungurul stia si el ca nu face treaba cu Trica, asa ca nu cred eu ca a aparut oferta peste noapte. Poate Rednic a folosit situatia de la Dinamo ca sa-i mai ceara niste bani la contract.

    Il respect ca antrenor, dar sunt convins ca a facut bascalie cu venitul pe gratis la Dinamo. Plus ca nu-mi place cum ne-a “ajutat” in iarna sa scapam de Tucudean cu 800.000.

  55. warius :

    Am cumparat 3 jucatori, 2 de liga 2-a (acum un an liga a-4-a), si o rezerva de la locul 2 , marea echipa a pandurilor.

    Am mai incercat aducerea altor jucatori, cu neacsa, beta si alti retrogradati , discutiile au intrat in impas, acestia primind oferte mai bune.

    Apoi s-a incercat aducerea lui eric sau markovici, cei 2 nu au mai raspuns la telefon, dupa ofertele jenante inainte de lache si negoita.

    Acum vad ca vrem sa luam de la chiajna, am inteles ceva si de rocha…. antrenor de proaspat retrogradat in liga a-3-a.

    Sincer aveti asteptari mai mari de o clasare pe locurile 8-12?

    Georgele ia mai zine tata cum e cu transferurile? ne-ai zis sa stam pana in iarna ca sti tu ca face si drege negoita, ce face georgele?

    Da ma rog prostia ta se masoara in mile asa ca numai am nici o pretentie de la tine.

    Am ajuns la concluzia ca tastezi degeaba, iti obosesti degetele fara rost, in locul tau mi-as face un serviciu… daca esti baiat destept sti la ce ma r

  56. warius :

    Si imi aduc aminte de declaratie lui anghelache, pur si simplu nu imi pot scoate din cap fraza, “in 3 ani facem din actualul dinamo, un dinamo ca in 90'”.

    Dobitocime in 90' repet dinamo avea o echipa , facuta pe baza unei selectii, si aducerea celor mai buni jucatori din tara.

    Voi acum luati jucatori liberi de contract care nu au jucat de cel putin 6 luni, sau jucatori de la echipe care tocmai au retrogradat sportiv.

  57. redmania :

    Asa cacat cum ne serveste Neghinita nu ne-a dat BBNCu' de la infiintare si pana la disparitie (BBNC = borcea, badea, netoiu, cohn).

    De ce se chinuie Neghinita cu jucatori fara valoare care il duc sub clasicul loc 6 cand poate aduce Bokile pe 100-200k sau gratis de afara pe salarii la fel ca verzele de la noi ? Care-i problema lui Neghinita de fapt ? Si Lache ala de ce n-a facut in alta parte o echipa ca Dinamo '90 ? Astia mint mai mult decat Badila, Badila te mai ametea dar astia n-au nici o sansa.

1 6 7 8